unicornfight

Alla inlägg den 19 januari 2014

Av Alva Sjöberg (Bülow)? - 19 januari 2014 02:20

Hejsan!.
Tänkte informera om varför inläggen kommer så sent just nu. Vi kan börja med att berätta om i Fredags.
På fredagen så slutade vi halv 1. Sen gick jag & Jill,Tea till fk (fritidsklubben) där åt vi lite godis och körde sanning eller konsekvens. Sen ringde Tea upp hennes mamma och frågade om jag och Jill kunde sova hos henne och det kundevi göra. Så Jill gick hem och packade. Sen gick jag hem och packade då satt dom och kela med mina hamstrar. Sen mötte vi min mamma så jag fick pengar och busskortet. Sen hämtade vi alla saker på fk och sprang till bussen. Vi hoppade av vid vasaskolan och där ifrån gick vi till Teas mormor och hämtade Teas chihuahua Messi. Sen promenerade vi in till stan och vi frös väldigt mycket!. Sen var vi tvungna att fråga vart man tog bussen till Björke då visste dom inte tillslut hittade vi ställer där bussen gick ifrån.Sen fick vi stå och vänta där i ungefär en halv timme?. Vi hade inte så varma kläder så vi frös ihjäl. Sen hoppade vi av vid Björkeskolan och gick till Oppala. Sen gick vi in till Tea och åt pizza och drack lite julmust innan festen skulle börja. Vi gick sedan upp och fixade håret,kläder,smink osv. Sen kom Teas mamma och pappa och hämtade upp oss klockan 22.00 när festen slutade sä vi kom hem runt halv elva. Sen hämtade vi packningen i Teas rum och sen fick vi nyckel till deras gästhus det var verkligen mysigt. Hoppas det räckte med förklaring?. Och nu letar mamma & jag ridskola till mig. Det kommer bilder på några hästar från stallet men iallafall det kommer inlägg i morgon. Ha en bra kväll puss-puss!.

Söta va? Hahah hejdååå

Presentation


Hej!. Jag heter Alva Sjöberg & är 11 år. Jag är väldigt positiv & glad.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards