unicornfight

Alla inlägg den 8 januari 2014

Av Alva Sjöberg (Bülow)? - 8 januari 2014 19:23

Hejsan mina unicorns!.
Här är kvälls inlägget jag pratade om. Det kanske inte var så länge sen jag skrev det andra inlägget men nu kommer kvälls inlägget. Jag ligger i min nya sköna säng just nu, det är mycket större & skönare en min gamla säng!. Jag kröp ner i sängen ungefär klockan 19:11. Men jag brukar gå upp runt klockan 6 på morgonen, för om jag inte somnar tidigt så tro mig jag vaknar upp på sura Alva unicorn sidan. Jag är den suraste bruden in the world om jag somnar sent håhåh. Men jag tror att jag ska gå upp och ta en mandarin tills jag ska titta på Paradise Hotel. För det går aldrig att somna hungrig. Tänkt bara berätta en sak att jag litar inte på någonannan kille en Markus min kåmpizh. För jag har blivit sviken tillräckligt många gånger nu. Så vad ska man säga killar är den värsta sorten fast vi tjejer kan också vara jävligt skumma av oss. Men nu ska jag upp & ta en mandarin o kolla på Paradise Hotel hoppas ni gillar inlägget hejdå mina unicorns! ???

Av Alva Sjöberg (Bülow)? - 8 januari 2014 18:49

Hejsan!. Tänkte börja om min blogg på nytt, förr hade jag inte så mycket tid för att blogga. För det var innebandy matcher nästan varje helg & skolan (prov.). Men nu hade jag tänkt att blogga så mycket jag hinner!. Jag har slutat på innebandyn pågrund av att jag tappade intresset, just nu gymmar jag bara.

Men jag kallar min blogg för "UnicornFight" alltså enhörning's slagsmål håhå. Vet inte varför jag tyckte bara om det namnet!. Men just nu så hade jag tänkt att tvätta bort allt smink & dusha, sen så kryper jag väl ner till sängs en stund & kollar på "Paradise Hotel" det var verkligen super kul när Samir fick komma tillbaks till hotellet. Annars hade jag tyvärr slutat kolla på paradise hotel för jag tyckte det var roligare när Samir var med. Men nu är han tillbaka så det var ju bra. Men det kanske kommer ett inlägg senare när jag ligger i sängen så gör jag väl ett inlägg från surfplattan sen blir det väl Paradise Hotel som gäller. Ha det gött!  

Presentation


Hej!. Jag heter Alva Sjöberg & är 11 år. Jag är väldigt positiv & glad.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards