unicornfight

Direktlänk till inlägg 13 januari 2014

min skoldag.

Av Alva Sjöberg (Bülow)? - 13 januari 2014 17:23

Hejsan!.
Tänkte berätta lite om min skoldag.
På rasten så var jag med Ahmed & fabian o Moi.
Jag va den enda som inte hade överdragsbyxor men jag brukar inte vela ha det. Men iallafall då typ tog jag o Ahmeds varandras mössor o kasta snö på varandra osv. Sen skulle vi t "Stora Sätra skolan som är från 6-9" där hade gick vi på en visning som hette typ "PEP" och då va det typ några i 9an som visade oss runt. Sen gick vi in i ett stort rum o då fick vi typ armband där det stog "vip pep" pinsamt aa. Då vare as hög musik & där inne fick vi köra fotboll o spel sen fick vi nån bakelse håhå. Men ahh. Sen kl typ 14:30 gick jag o en kompis t fk och åt toast och körde killerboll håhå. Sen gick jag hem och just nu gör jag inte så mycket hejdå! (:

Min tröja står ut satt ni vet håhå ha de gööööött

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alva Sjöberg (Bülow)? - 19 januari 2014 02:20

Hejsan!. Tänkte informera om varför inläggen kommer så sent just nu. Vi kan börja med att berätta om i Fredags. På fredagen så slutade vi halv 1. Sen gick jag & Jill,Tea till fk (fritidsklubben) där åt vi lite godis och körde sanning eller konsekv...

Av Alva Sjöberg (Bülow)? - 15 januari 2014 16:54


Hej!. Just nu ligger jag i soffan & är jätte trött! Har haft en jobbig dag med matteprov osv. Just nu väntar jag på maten. Igår lånade jag en bok som heter "YUMMY" jag har kommit till sida 64/65 det är verkligen bra. Hennes pappa är alkolist & var...

Av Alva Sjöberg (Bülow)? - 11 januari 2014 12:26


Hej hoppas ni alla sovit toppen!. Det har jag iallafall. Igår var det tre stycken Paradise Hotel avsnitt, det var as kul när Samir kom tillbaks Ak & Paow åkte igår. Men nu ska jag inte skriva mera om det!. Jag ligger i sängen just nu. Vi fick snö p...

Av Alva Sjöberg (Bülow)? - 10 januari 2014 21:11


Helluu!. Det börjar bli tröttsamt att skriva unicorns menmen. Idag skulle jag sovit hos Tea i Oppala, men det gick inte för våra föräldrar. Annars skulle vi köpt hem läsk & lösgodis tills kvällen. Men jag har det gött hemma också för typ en halv ...

Av Alva Sjöberg (Bülow)? - 9 januari 2014 14:59


Hej alla!. Nu ä jag hemma från skolan, jag som hoppades att den andra skoldagen kunde bli lika perfekt som den första men nej det vela inte lyda mig. På morgonen var jag tvungen att springa till musik det är inte på min skola utan på en annan. Me...

Presentation


Hej!. Jag heter Alva Sjöberg & är 11 år. Jag är väldigt positiv & glad.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards