unicornfight

Alla inlägg den 9 januari 2014

Av Alva Sjöberg (Bülow)? - 9 januari 2014 14:59

Hej alla!.
Nu ä jag hemma från skolan, jag som hoppades att den andra skoldagen kunde bli lika perfekt som den första men nej det vela inte lyda mig.
På morgonen var jag tvungen att springa till musik det är inte på min skola utan på en annan. Men då mötte jag Ariana då gick vi dit med Hampus & Anton osv. Vi kom försent men inte vårat problem. Sen satt jag på en lektion innan lunch jag var verklig hungrig. Men då va det typ en tävling med alla i klassen, man skulle typ sitta två & två. Jag var ilag med Anton. Vi fick mvg så det var ju bra annars brukar jag få ig på allt annat that's true. Men sen gick vi in & åt det var typ den värsta rätten som alla i min klass ogillar så ingen åt typ. Sen hade vi rast. Sen ropade dom in oss så vi fick räkna matte innan idrotten. Vi tränade det vi skulle ha prov på, jag är snart på diagnosen så jag hoppas jag kommer dit innan provet. Efter matten så hade vi idrott, om jag ska vara riktigt ärlig så var den super kul. Men jag förstår mig inte på en tjej i klassen asså, hon leker snygg & så. Jag vill inte dra nå bullshit nu men om vi säger såhära hon är grymt ogillad av alla i klassen för hennes betende. Menmen nu längtar jag tills mamma kommer hem för jag är verklig hungrig. Hejdå alla unicorns!

Av Alva Sjöberg (Bülow)? - 9 januari 2014 07:17

Hej mina Unicorns!.
Nu ska jag till skolan så jag kan inte skriva så mycket nu. Men jag måste packa inför gymnastiken så det blir ett annat inlägg när jag kommit hem hejdå!.

Presentation


Hej!. Jag heter Alva Sjöberg & är 11 år. Jag är väldigt positiv & glad.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards