unicornfight

Alla inlägg den 15 januari 2014

Av Alva Sjöberg (Bülow)? - 15 januari 2014 16:54

Hej!.
Just nu ligger jag i soffan & är jätte trött! Har haft en jobbig dag med matteprov osv. Just nu väntar jag på maten. Igår lånade jag en bok som heter "YUMMY" jag har kommit till sida 64/65 det är verkligen bra. Hennes pappa är alkolist & vart vräkt osv med massor av äventyr. Och hon träffar då en kills osv. Jag har gjort massor av olika saker idag. Fast morgonen började med kaos brandlarmet gick hemma för mamma hade glömt bröd i brödrosten -.-' menmen. Men imorgon har jag idrott & på fredag ska vi åka skridskor. Men om ni undrar varför jag inte skriver så mycket så är det för att jag lägger in videos och redigerar dom så det tar sina timmar för att dom ska bli bra. Jag lägger ut dom på videofyme för jag har glömt mitt youtube konto lösenord så mm. Men just nu ska jag slappa framför tv & sen packa inför idrotten

Här är boken jag pratade om
Rekomenderar den för folk som älskar att läsa

Presentation


Hej!. Jag heter Alva Sjöberg & är 11 år. Jag är väldigt positiv & glad.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards